iloveenglish.ru — здесь влюбляются в английский язык!

ВЕДУЩИЕ КОМПАНИИ
  • Bigwig
  • TERRA School
  • Ай Класс
  • Skyeng
  • Lingua Airlines
  • Lingvoznaika
Тексты песен
английский язык онлайн, курсы английского в Москве, английский по скайпу, английский язык, тесты по английскому языку, топики по английскому языку, английская грамматика, Тексты песен на английском языке. Тексты английских песен с переводом: популярных, классики, британских, американских, современных.

50 Cent

The Massacre (2005)

Текст песни с переводом слов 50 Cent «Ryder Music» из альбома «The Massacre» (2005).

Ryder Music

[Intro]
Yeah
Yeah we can ride to this
Just lay back, crew

[Verse 1]
Here's a taste of my life, its bitter and sweet
I put my heart out to the sounds of the drums and the beat
I put my life on the line when I'm out on the street
Put my teflon on and roll with my heat
I keep my circle nice and small, I don't fuck with these clown niggas
In a race for the cheese, I run laps around niggas
Soon as I step on stage, the crowd applauds
Soon as my sneaker wear in stores, Reebok stocks soar
I ain't gotta say I'm a boss, niggas can tell
The east coast crib, the size of a small hotel
The shit journalist write about me, get me confused
Have me feelin' like the heavy weight champ when he lose
I read somewhere, I'm homophobic shiiit
Go through the hood, there's mad niggas on my dick
Now we can get hostile or we can do this smooth
TNT around, I can still make blow move

[Chorus x2]
This is what you call ryder music
All the gangstas are ridin' to it(come on)
Let's roll, I can show ya how we do it
When we ride to that ryder music (let's go)
[Let's go]

[Verse 2]
Last year, I woke up, a good look, damn it feels good
On the low, I done fucked half of Hollywood
Had your favorite actress from your favorite shows
In my favorite position, you know how it goes
In my Bentley bumpin' Prince shit "This is When Thugs Cry"
This is what it sounds like when hollow tip slugs fly
Homie, this is somethin' you can ride and smoke to
Stay on point, cause niggas will ride and smoke you
Jealousy's for women, but some niggas is bitch made
They make you wanna run across they're head with a switch blade
They point their finger at me, sayin' I'm bug
My flows crack you listen, your fuckin' brains on drugs
Look, ice drippin' on my neck, hands grippin' on the tec
Fool trippin' through the set, you can get ya ass whipped
Cards missin' out my deck, screws loose show respect
You try to come at me kid, your ass better come correct

[Chorus x2]
This is what you call ryder music
All the gangstas are ridin' to it (come on)
Let's roll, I can show ya how we do it
When we ride to that ryder music (let's go)
(Let's go)

[Verse 3]
My mama gave birth to a winner, I gotta win
Pray to Lord, forgive me for my sins
Still thuggin', cruisin', rims gleamin'
Like the stones on my wrist
Zonin', guess this is how it feels to be rich
Homie, you hustlin' backwards if you chasin' a bitch
Stupid, chase the paper, they come with the shit
I'm fallin', in love with success
Entrepeneur, kinda sewer, I maneuver the best
Rowin', ruger on my lap, rubber grip on the handle
Stunt I'll have ya homies burnin' +Rest in Peace+ candles
As wise men speak, I listen and learn
A man dies, a baby's born, my nigga the world turns
Rappers, I make 'em sick when I say I'm the shit
They mistake my confidence for arrogance, they hate on the kid
In '99, I had a vision and made a decision
Bein' broke is against my religion, now I'm caked up

[Chorus x2]
This is what you call ryder music
All the gangstas are ridin' to it
Let's roll, I can show ya how we do it
When we ride to that ryder music (let's go)

50 Cent - все тексты песен исполнителя (группы).

Все тексты песен из альбома «The Massacre».

Комментарии:

Последние комментарии
ЛизаШкола Марины Русаковой

Хочу порекомендовать всем школу Марины Русаковой, кто сомневается – начинайте...

Skyeng AdministratorSkyeng

Наталья, простите нас, мы исправимся Мы уже запросили все комментарии относи...

Natalya DranovskayaSkyeng

Занимаюсь в школе около 10 месяцев, великолепная платформа, актуальные темы, ...

Светлана КазанцеваAll Right

Это замечательная школа, всем рекомендую. Я раньше боялась занятий по скайп, ...

Аnya NatovichWindsor

Хожу в эту школу уже больше года. Когда только пришла и прошла тест я была м...

Яна МозгуноваDenis’ School

На эти курсы хожу уже несколько месяцев, перешла сюда из другой языковой школ...

Skyeng AdministratorSkyeng

Яна, простите, что заставили вас ждать в самом начале. Но мы очень рады, что ...